uffes.blogg.se

Fotograf och hobbysnickare.
En blogg om möbler, inredning och design.
Möblerna gör jag själv, inspiration hämtar jag överallt!

Ännu en bokhylla

Publicerad 2013-03-20 10:28:06 i Allmänt,

Länge sen sist, det är väl bara att erkänna - jag är en urusel bloggare. Men här kommer i alla fall ett kort inlägg.
En hylla för pocketböcker. Eftersom den ska förvara en massa bokstäver var min idé att även utseendet skulle vara i form av en bokstav.

Köpte en skiva 16 mm mdf som jag med sticksågen efterhand sågade ut de bitar som behövdes. Målade sen hyllan invändigt innan jag monterade i hop den.
 


 

Kommentarer

Postat av: Eva & Joa

Publicerad 2013-03-22 19:12:30

Snyggt Ulf! Vilken fantastiskt snickare du är! :-)

Postat av: Ola Theander

Publicerad 2013-04-24 08:50:08

HäFtigt!

Postat av: Ola Theander

Publicerad 2013-04-26 22:48:20

Smart bygga i form av bokstäver. Tänk om biblioteket kunde göra det!

Svar: Ja så lätt det skulle bli att hitta det man söker efter, fast det är klart, en del bokstäver skulle nog bli väldigt stora
Ulf Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela